Китайський автогігант Geely представив революційну літій-залізо-фосфатну батарею Aegis, яка обіцяє змінити правила гри на ринку електромобілів. З ресурсом понад 1 мільйон кілометрів, вражаючою швидкістю зарядки та винятковою стійкістю до низьких температур, Aegis встановлює нові стандарти для акумуляторних технологій.
Ресурс та ефективність
Заявлений термін служби батареї Aegis складає 3500 циклів зарядки/розрядки, що еквівалентно пробігу понад 1 мільйон кілометрів. Це досягається завдяки мінімальній деградації осередків, що також дозволяє скоротити викиди вуглецю на 80 тисяч тонн на рік. Крім того, батарея підтримує швидку зарядку, дозволяючи зарядити її від 10 до 80% всього за 17 хвилин.
Компактність та стійкість
Батарея Aegis на 40% коротша за традиційні акумулятори, що дозволяє знизити внутрішній опір та виділення тепла, а також раціональніше використовувати простір в електромобілі. Щільність енергії складає 192 Вт*год на кілограм, що є дуже хорошим показником для літій-залізо-фосфатних батарей. Aegis також демонструє виняткову стійкість до низьких температур, зберігаючи 90,54% ємності при -30°C, тоді як звичайні акумулятори втрачають значну частину своєї ємності в таких умовах.
Безпека та випробування
Батарея Aegis пройшла серію суворих стрес-тестів, включаючи занурення в морську воду, навантаження 26 тонн, випал вогнем, бічне зіткнення та випробування холодом. За всіма параметрами Aegis перевершує вимоги національного стандарту Китаю, що підтверджує її високу безпеку та надійність.
Перший електромобіль з Aegis
Першим автомобілем, який отримає нову батарею, стане кросовер Geely Galaxy E5. Це дозволить покупцям на практиці оцінити переваги нової технології та відчути різницю у порівнянні зі звичайними електромобілями.
Geely Aegis – це значний прорив у розвитку акумуляторних технологій для електромобілів. Зі своїм вражаючим ресурсом, швидкістю зарядки, стійкістю до низьких температур та високим рівнем безпеки, Aegis має потенціал стати новим стандартом для індустрії та прискорити перехід до електричного транспорту.
Discussion about this post